Charlie Puth launched his new single from his sophomore LP in "an immersive music Exhibit" called The Attention Room. His record label, in partnership with Spotify, created a visual experience architected around the concept of receiving attention. Back to the track now, "Attention" is his effort of trying to move forward, musically. It's a step in the right direction.
O Charlie Puth κυκλοφόρησε - με ένα πρωτότυπο τρόπο - το νέο του single, την πρώτη γεύση που παίρνουμε από το δεύτερο LP του, σε μία έκθεση με τίτλο The Attention Room. Στόχος της έκθεσης, μία συνεργασία της δισκογραφικής του με το Spotify, ήταν να αναπαραστήσει την αντίδραση του μυαλού όταν δέχεται προσοχή, μέσα από ένα οπτικοακουστικό installation. Όσον αφορά το τραγούδι, το "Attention" είναι το επόμενο βήμα - μουσικά - του Charlie. Η ενηλικίωση ενός καλλιτέχνη μέσα από τη μουσική του. Κρατάει κάτι από τον doo-wop πρωτοεμφανιζόμενο που όλοι λατρέψαμε, με κάποιες disco πινελιές που προχωρούν τη μουσική του ένα βήμα παραπέρα.
No comments:
Post a Comment